intestazione interna

U Sviluppu è Evoluzione di Tessili Anti-Infrared in u Campu Militare Modernu.

Nowadays, uniformi muderni è sistemi camouflage militari per l'uggetti è l'edifizii ponu fà più cà solu aduprà stampe camouflage chì sò fatte apposta per mischjà cù l'ambiente per impediscenu di vede.

I materiali speciali ponu ancu furnisce un screening contr'à a radiazione di calore infrared (radiazione IR).Finu à avà, sò stati i tinti di vat assorbenti IR di a stampa di camouflage chì generalmente assicuranu chì i portatori sò largamente "invisibili" à i sensori CCD in i dispositi di visione notturna.Tuttavia, e particelle di tintura righjunghjinu prestu i limiti di a so capacità di assorbimentu.

Comu parte di un prughjettu di ricerca, (AiF No. 15598), scentifichi à l 'Istitutu Hohenstein in Bönnigheim è u ITCF Denkendorf hannu sviluppatu un novu tipu di tessili IR-assorbenti.Dosing (copertura) o rivestimentu di fibre chimiche cù nanoparticule d'ossidu di indiu stagnu (ITO), a radiazione di u calore pò esse assorbita in modu assai più efficace è cusì un effettu di screening megliu hè ottinutu cà cù stampi camouflage convenzionali.

ITO hè un semiconductor trasparente chì hè ancu utilizatu, per esempiu, in i schermi tattili di smartphones.A sfida per i circadori era di ligà i particeddi ITO à i tessili in modu chì ùn ci era micca un effettu preghjudiziu à e so altre proprietà, cum'è u so cunfortu fisiulogicu.U trattamentu nantu à u tessili hà ancu esse fattu resistente à lavare, abrasione è intemperia.

Per evaluà l'effettu di screening di u trattamentu tessili, l'assorbimentu, a trasmissione è a riflessione sò stati misurati in a gamma d'onda 0,25 - 2,5 μm, vale à dì quella di a radiazione UV, a luce visibile è l'infrared vicinu (NIR).L'effettu di screening NIR in particulare, chì hè impurtante per i dispositi di visione notturna, era notevolmente megliu in paragunà cù campioni di tessili senza trattamentu.

In i so investigazioni spettroscòpichi, a squadra di sperti hà sappiutu aduprà a ricchezza di sapè è l'equipaggiu di spettroscopia di punta à l'Istitutu Hohenstein.Questu hè ancu utilizatu in altre manere è ancu per i prughjetti di ricerca: per esempiu, à a dumanda di u cliente, i specialisti ponu calculà u fattore di prutezzione UV (UPF) di tessili è verificate chì i requisiti di u culore è e tolleranze sò cum'è specificate in i termini tecnichi. consegna.

Basendu nantu à l'ultimi risultati di ricerca, in i prughjetti futuri i tessili assorbenti IR seranu più ottimizzati in quantu à e so capacità di gestione di u calore è u sudore.L'obiettivu hè di impedisce a radiazione IR di a radiazione IR vicinu è mediu, in forma di calore radiatu da u corpu, da ancu formate, cusì rende a rilevazione ancu più dura.Mantenendu i prucessi fisiulogichi in u corpu umanu in u più lisamente pussibule, i tessili aiutanu ancu à assicurà chì i suldati ponu fà u megliu di e so capacità ancu in cundizioni climatichi estremi o sottu un grande stress fisicu.I circadori beneficianu di decennii di sperienza in l'Istitutu Hohenstein in a valutazione obiettiva è l'ottimisazione di tessili funziunali.Questa sperienza hà alimentatu parechji metudi di prova standardizati à l'internaziunale chì a squadra di esperti pò aduprà in u so travagliu.


Tempu di Postu: Dec-08-2022