intestazione interna

Tessili Militari: U Scopu è u Futuru Squadra Editoriale TVC

Tessili tecnichi sò tessuti chì sò fatti per una funzione particulari.Sò usati per via di e so caratteristiche uniche è capacità tecniche.Militari, marini, industriali, medichi è aerospaziali sò solu uni pochi di e zone induve sti materiali sò usati.Per una larga gamma di applicazioni, u settore militare hè assai dipendente di tessili tecnichi.

Situazioni climatichi severi, movimenti abrupti di u corpu, è riazzioni atomichi o chimichi morti sò tutti prutetti da i tessuti, chì sò specificamente adattati per i suldati.Inoltre, l'utilità di tessili tecnichi ùn finisce micca veramente quì.L'utilità di tali tessuti hè longu ricunnisciuta per migliurà l'efficienza di i cumbattenti è salvà a vita di e persone in battaglia.

Dopu à a seconda guerra mundiale, sta industria hà sperimentatu un sviluppu è una crescita significativa.U prugressu di a tecnulugia tessili hà purtatu à migliurà significativamente in uniformi militari oghje.L'uniforme militare hà evolutu in un elementu integrale di u so equipamentu di cummattimentu, chì serve ancu com'è mezzu di prutezzione.

I tessili intelligenti sò sempre più integrati cù l'ecosistemi di serviziu chì si estendenu più luntanu da a tipica catena di supply tessili horizontale.Hè destinatu à espansione e qualità materiali è tangibili di i tessili tecnichi à e caratteristiche intangible derivate da i servizii cum'è a capacità di misurà è almacenà l'infurmazioni è aghjustà l'utilità di un materiale in u tempu.

In un Webinar realizatu da Techtextil India 2021, Yogesh Gaik wad, Direttore di SDC International Limited hà dettu: "Quandu parlemu di tessili militari, copre assai spettri cum'è appar-els, caschi, tende, ingranaggi.I primi 10 militari anu circa 100 milioni di suldati è almenu 4-6 metri di tessuti sò richiesti per suldatu.Circa 15-25% sò ordini ripetuti per rimpiazzà i danni o pezzi usurati.Camouflage è prutezzione, locu sicuri è logistica (sacchetti di zaini) sò trè spazii maiò induve sò usati tessili militari.

I principali mutori daretu à a dumanda di u mercatu per i tessili militari:

» L'ufficiali militari in tuttu u mondu facenu un usu considerableu di tessili tecnichi.I materiali tessili chì combinanu a nanotecnologia è l'elettronica sò essenziali in a creazione di vestiti è forniture militari d'alta tecnulugia.I tessili attivi è intelligenti, quandu sò cumminati cù a tecnulugia, anu u putenziale di aumentà l'efficienza di un suldatu detectendu è aghjustendu à a cundizione predeterminata, è ancu di reagisce à i bisogni situazionali.

» U persunale armatu hà da pudè cumpiendu tutte e so attività
cù menu equipaghji è menu carica grazie à e soluzioni tecnologiche.Uniformi cù tessuti intelligenti anu una fonte di energia unica.Permette à l'armata di portà una sola batteria invece di parechje batterie, riducendu u numeru di fili necessarii in a so attrezzatura.

Parlendu di a dumanda di u mercatu, u sgiò Gaikwad hà dettu ancu: "Una di e compra maiò di u ministeru di difesa hè tessili camouflage cum'è a sopravvivenza di i suldati dipende di stu tissutu.U scopu di u camuffamentu hè di mischjà u vestitu di cummattimentu è l'equipaggiu à l'ambienti naturali è riduce a visibilità di i suldati è l'arnesi.

I tessili di camouflage sò di dui tipi - cù specificazione IR (Infrared) è senza specificazione IR.Tali materiali ponu ancu oscure a visione di una persona in u UV è a luce infrared da una certa gamma.Inoltre, a nanotecnologia hè aduprata per pruduce novi fibre tecnologiche chì ponu stimulà a forza musculare, dendu à i suldati un putere supplementu quandu facenu travaglii difficili.U materiale di paracadute di permeabilità zero di novu cuncepimentu hà una capacità incredibile di funziunà cun alta sicurezza è efficienza ".

Proprietà fisiche di i tessili militari:

» L'attrezzatura di u persunale militare deve esse fatta di tela ligera resistente à u focu è UV.Cuncepitu per ingegneri chì operanu in ambienti caldi, deve esse capace di cuntrullà l'odore.

» Hè da esse biodegradable, water repellent è durable.

» U tessulu deve esse traspirante, prutettu chimicamente

» L'abbigliamento militare deve ancu esse capace di mantene caldi è belli.

Ci hè parechje più paràmetri per esse cunsideratu mentre facenu i tessili militari.

Fibre chì puderanu furnisce suluzione:

» Para-Aramid

» Modacrilicu

» Fibre di poliamide aromatiche

» Viscosa ignifuga

» Fibra attivata da nanotecnologia

» Fibra di carbone

» Polietilene à Moduli Alti (UH MPE)

» Fibra di vetru

» Custruzzione in maglia bicomponente

» Polietilene filatu in gel

Analisi di u Mercatu Cumpetitivu di Tessili Militari:

U mercatu hè abbastanza cumpetitivu.L'imprese cumpetenu nantu à prestazioni tessili intelligenti mejorate, tecnulugii efficaci di costu, qualità di prudutti, durabilità è cota di mercatu.I fornitori anu da furnisce beni è servizii di qualità à u costu è di alta qualità per sopravvive è prosperà in questu clima.

I guverni di u globu anu datu una grande priorità à furnisce e so forze cù l'equipaggiu è e facilità più attuali, in particulare equipaghji militari avanzati.In u risultatu, u tessili tecnicu mundiale per u mercatu di difesa hè cresciutu.I tessili intelligenti anu migliuratu l'efficienza è e caratteristiche di i vestiti militari aumentendu aspetti cum'è maximizà u camouflage, incorpore tecnulugia in i vestiti, riducendu u pesu purtatu, è rinfurzendu a prutezzione balistica utilizendu tecnulugia di punta.

Segmentu di Applicazione di u Mercatu di Tessili Intelligenti Militari:

Camouflage, cugliera di forza, surviglianza è cuntrollu di a temperatura, sicurezza è mobilità, surviglianza di a salute, ecc. sò alcune di l'applicazioni chì u mercatu mundiale di tessili intelligenti militari pò esse divisu.

Per u 2027, u mercatu mundiale di tessili intelligenti militari hè previstu di esse duminatu da u settore di camouflage.

A cugliera di l'energia, u monitoraghju è u cuntrollu di a temperatura, è e categurie di monitoraghju di a salute sò probabili di aumentà à un ritmu robustu durante u periodu previstu, creendu pussibulità incre-mentali considerable.L'altri settori sò previsti chì crescenu à un ritmu mediu à altu in l'anni à vene in termini di quantità.

Sicondu una Publicazione di u Regnu Unitu, A pelle "intelligente" influenzata da i camaleoni chì cambia u culore secondu a luce puderia esse u futuru di camuflage militare.Sicondu i circadori, u materiale rivoluzionariu pò ancu esse utile in attività anti-falsificazioni.

I camaleoni è i pesci di neon tetra, per esempiu, ponu cambià i so culori per disguise, attruisce un cumpagnu, o spaventà l'attaccanti, secondu i circadori.

I sperti anu pruvatu à ricreà caratteristiche simili in pelle sintetica "intelligente", ma i sustanzi utilizati ùn anu micca pruvatu à esse durable.

Analisi Regiunale di Tessili Militari:

L'Asia, in particulare i paesi in crescita cum'è l'India è a Cina, hà vistu una crescita significativa in u settore militare.In a regione APAC, u budget di difesa hè in crescita à unu di i ritmi più veloci in u mondu.Cumminatu cù a necessità di preparà i suldati militari per u cummattimentu mudernu, grandi somme di soldi sò stati investiti in novi equipaghji militari è in vestiti militari perfezionati.

L'Asia Pacificu guida a dumanda di u mercatu mundiale per tessili militari intelligenti.L'Europa è i Stati Uniti venenu in seconda è terza pusizioni, rispettivamente.U mercatu di tessili militari in l'America di u Nordu hè previstu di cresce mentre u settore tessili di a nazione si espande.L'industria tessili impiega 6% di tutta a forza di travagliu di fabricazione in Auropa.U Regnu Unitu hà spesu 21 miliardi di lire in 2019-2020 in questu settore.Cusì, u mercatu in Auropa hè previstu per cresce cum'è l'industria tessili in Europa si espansione.


Tempu di Postu: Nov-03-2022