intestazione interna

Chì hè a megliu scelta per l'armatura suave?

L'armatura di u corpu in 2022 hè in constantemente cambiante, cù novi tecnulugia è sviluppi eccitanti chì spuntanu sempre.In u campu di l'armatura morbida, i pruduttori sò in cuncurrenza per fà e soluzioni più flessibili è ligere, mentre cuncentrandu nantu à a sustenibilità.
Tuttavia, ci sò parechje suluzioni balistiche nantu à u mercatu avà è hè quasi impussibile di rivisione tutte è sceglie l'armatura di u corpu chì si adatta megliu à i vostri bisogni.Per fà u vostru travagliu più faciule, noi di BodyArmorNews.com avete cupertu!
Per questu articulu, avemu rivisu cinque di i pacchetti di armatura di u corpu più oculabile è ligeru dispunibili nantu à u mercatu oghje.Quessi sò u megliu di u megliu.A scelta di un gilet balisticu hè un investimentu è duvete sempre dumandà ciò chì vale a pena per voi un pezzu di equipaggiu salvatore.
Avemu raccoltu infurmazioni nantu à cinque incredibili soluzioni di pannelli di armature morbide da cinque eccellenti produttori di armature per u corpu: Slate Solutions, Armor Express, Point Blank Enterprises, EnGarde body armor è Safariland per aiutà à piglià a vostra decisione.

Cinque criteri di armatura di u corpu

Giudichemu i pannelli di armatura molle nantu à i cinque criteri più impurtanti per l'armatura di u corpu: Spessore, pesu, flessibilità, garanzia è prezzu.
1. Spessore
U gruixu di un pannellu hè impurtante per a dissimulazione di una vesta balistica.U più grossu è voluminosu u gilet hè, u più evidenti hè chì una persona a porta.

2. Pesu
U pesu di un pannellu balisticu hè impurtante.U pesu più liggeru chì un pannellu hà, più opzioni per l'equipaggiu di carica supplementu chì avete.Inoltre, un gilet balisticu più liggeru hè generalmente più còmode di portà.Per paragunà u pesu di diversi pannelli, hè megliu aduprà un calculu lbs/ft² (o kg/m²) postu chì micca tutti i pannelli anu a listessa cobertura balistica.Saria ingiustu aduprà i pesi totali di u gilet, postu chì i veste cù una grande cobertura di 360 puderanu esce cum'è "pesanti" cumparatu cù un gilet chì ùn anu micca prutezzione laterale.

3. Flessibilità
A flessibilità di un pannellu di armatura suave hè una caratteristica chjave.Aumenta u cunfortu di u portatore è hè soprattuttu impurtante per e soluzioni di armatura di u corpu occultabili.Questu hè chì i pannelli flessibili tendenu à seguità megliu i contorni di u corpu.

4. Prezzu
I prezzi di vendita dichjarati sò prezzi in linea chì includenu u set di pannelli balistici è un trasportatore tessili dissimulatu.Avemu ancu calculatu u prezzu annu dividendu u prezzu per u periodu di garanzia.

5. Garanzia / Sostenibilità
A guaranzia hè u periodu chì un fabricatore di armatura di u corpu guarantisci u so pannellu di armatura per mantene e so proprietà balistiche.Una garanzia aumentata influenza assai u costu annu (=price vest : periodu di garanzia) per un gilet balisticu.
Per esempiu, una vesta di $ 700 cù una guaranzia di 5 anni cumparatu cù una veste di $ 700 chì hà una garanzia di 10 anni hè in realtà duie volte più caru utilizendu un calculu di prezzu per annu.
Cume l'industria di l'armatura di u corpu s'impegna à diventà più sustinibili, a vita (è dunque a garanzia) di un pannellu balisticu diventa ancu più impurtante.A più alta hè a vita di u pruduttu, u più altu hè a sustenibilità di u pruduttu.


Tempu di Postu: Set-09-2022